کوکو شکم پر

۱۲ عدد

سیب زمینی
۲ عدد
تخم مرغ
۳ عدد
قارچ
۱ عدد
فلفل دلمه
۱ عدد
پیاز
۱۰۰ گرم
گوشت چرخ شده
۱ قاشق غذاخوری
رب گوجه
به میزان لازم
نمک
به میزان لازم
زردچوبه
به میزان لازم
فلفل

کوکو شکم پر

اموزش اشپزی کوکو شکم پر :

سیب زمینی های پخته شده را رنده کنید.دو عدد تخم مرغ و نمک و زردچوبه  اضافه کنید و هم بزنید  پیاز را با گوشت چرخ کرده تفت بدهید و فلفل های نگینی شده را به همراه قارچ نگینی شده به مخلوط اضافه کنید و یک قاشق رب را نیز بیفزایید. دقت کنید که روغن نداشته باشد

ما میتوانید برای اطلاعات بیشتر به سایت آموزش آشپزی مراجعه نمایید

سلامتی کوکو شکم پر :

گوشت گوسفند کثیر الغذا بوده و به سرعت  هضم می شود. تولید کننده خون صالح، تقویت کننده بدن و چاق کننده می باشد. از فلفل می‌توان برای افزایش جریان خون، تحریک سیستم عصبی، افزایش اشتها و رهایی از سوءهاضمه استفاده نمود. قارچ دیرهضم و نفاخه برای مصلح شدنش از آویشن استفاده کنید. ویتامین های B  سیب زمینی نقش مهمی در سلامت بدن به ویژه در مورد رشد مو و سلول های B گروه عصبی دارد. سیب زمینی به علت دارابودن فیبر غذایی مناسب ، در تنظیم عمل کرد دستگاه گوارش وجلوگیری از یبوست مفید است.

خواص کوکو شکم پر :

سیب زمینی، فلفل دلمه ای و گوشت گرم هستند و قارچ و رب سرد هستند. سفیده تخم مرغ سرد و زرده اش گرمه.

نکته: کوکوهای سرخ شده را  روی دستمال کاغذی چند لایه قراردهید تا روغن اضافه اش گرفته شود و پوک شود.

 

  1. سیب زمینی های پخته شده را رنده کنید.
  2. دو عدد تخم مرغ و نمک و زردچوبه اضافه کنید و هم بزنید
  3. مواد را به مدت ۲۰ دقیقه در یخچال بگذارید.
  4. پیاز را با گوشت چرخ کرده تفت بدهید و فلفل های نگینی شده را به همراه قارچ نگینی شده به مخلوط اضافه کنید و یک قاشق رب را نیز بیفزایید. دقت کنید که روغن نداشته باشد.
  5. سپس از سیب زمینی به اندازه یک نارنگی بردارید و داخل آن را گود کنید و مواد گوشتی را داخلش بریزید و گرد کنید و داخل روغن سرخ کنید.

پاسخ ترک

دو × دو =