کوکو اسفناج

۳۰۰ گرم

اسفناج پخته
۱ عدد
پیاز
۲ عدد
تخم مرغ
۱۰۰ گرم
روغن
به میزان لازم
نمک
به میزان لازم
فلفل
به میزان لازم
زردچوبه

کوکو اسفناج

آموزش آشپزی کوکو اسفناج :

در یک ظرف گود اسفناج پخته شده را خوب له کنید و بعد پیاز کوچک را داخل آن رنده کنید. تخم مرغ را اضافه  و با مقداری نمک و فلفل و زرد چوبه خوب هم بزنید. روغن را در تابه ای بریزید تا  داغ شود.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر به سایت آشپزی مراجعه نمایید

سلامتی کوکو اسفناج :

اسفناج مدر، ملین، زود هضم و دفع کننده صفرا بوده، جهت رفع التهاب و تشنگی تب های گرم، بیماری های ریه مفید است. تخم مرغ منبع خوبی از پروتئین، ویتامین ها و املاح ضروری است و می تواند به عنوان یک ماده غذایی مهم در برنامه غذایی افراد وجود داشته باشد.یک عدد تخم مرغ متوسط ۷۶ کیلوکالری انرژی دارد.پروتئین تخم مرغ دارای تمامی اسیدآمینه های ضروری برای سلامتی بدن می باشد. تخم مرغ، بیشتر ویتامین های موردنیاز بدن به جز ویتامین C را دارد، به خصوص اینکه منبع بسیار خوب ید و فسفر می باشد .

خواص کوکو اسفناج :

پیاز و اسفناج گرم هستند. سفیده تخم مرغ سرد و زرده آن گرم است.

  1. در یک ظرف گود اسفناج پخته شده را خوب له کنید و بعد پیاز کوچک را داخل آن رنده کنید
  2. تخم مرغ را اضافه و با مقداری نمک و فلفل و زرد چوبه خوب هم بزنید.
  3. روغن را در تابه ای بریزید تا داغ شود.
  4. مواد کوکو را داخل تابه بریزید و با پشت قاشق مواد را صاف کنید .
  5. بعد که یک طرف کوکو سرخ شد کوکو را به صورت دلخواه برش دهید و طرف دیگر را هم سرخ کنید.

پاسخ ترک