اگر خواهان یک غذای رژیمی و سالم هستید این چیلی داگ را امتحان کنید ،باور کردنی نیست که این چیلی داگ بسیار کم چربی است…

وعده : ۸ عدد ساندویچ چیلی داگ برای ۸ نفر
زمان فراهم کردن مقدمات : ۱۵ دقیقه
زمان گریل کردن: ۵ دقیقه

مواد لازم

۵۰۰ گرم لوبیا قرمز پاک کرده و خیسانده شده
۲۲۰ گرم سس گوجه کم نمک
۲ قاشق چایخوری شکر
۱ قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز تند.
نصف قاشق چایخوری زیره
نصف قاشق چایخوری پونه
۸ عدد هات داگ بدون چربی.
۸ عدد نان باگت.
نصف فنجان پنیر رنده شده مکزیکی بدون چربی.
۱ عدد پیاز پوست کنده و قطعه شده.

طرز تهیه

۱٫در یک ماهیتابه متوسط لوبیا و سس گوجه ، شکر و پودر فلفل و پونه و زیره را مخلوط کرده به مدت ۵ دقیقه روی حرارت متوسط قرار دهید .

۲٫ مقداری روغن را روی ماهیتابه نچسب اسپری کنید و هات داگ را ۵ دقیقه گریل کنید.

۳٫ برای سرو کردن هات داگها را در داخل نانها قرار دهید و یک قاشق از سس و چند قطعه پیاز و یک قاشق پنیر روی هر یک بریزید.
????????IMG_20160107_010607

پاسخ ترک

16 + 12 =